Hybryda w dobrej cenie - Silcare

przez 10:56 3 komentarze
Zanim zacznę, zaznaczę, że wpis nie jest pisany przy współpracy z marką. Jest w 100% moją opinią, która nie jest podparta żadnymi profitami. Zakochałam się.

Zastanawia mnie jedno - dlaczego podczas wielotygodniowego researchu w Sieci i wśród znajomych, nikt nie wspominał o firmie Silcare? Naprawdę nie zależało mi na cenie poniżej 20zł za buteleczkę, ale jeśli mogę dać mniej oznacza to, że mogę mieć więcej

Póki co jestem posiadaczką czterech kolorów hybrydy marki Silcare i po wielotygodniowych próbach wiem, że na pewno nie zmienię firmy. 

Dlaczego?

Po pierwsze jakość! Gdzieś czytałam, że lakiery są rzadkie, nie są tak gęste, jak znany wszystkim Semilac, Cosmetics Zone, czy Indigo. Jednak dla mnie, początkującej w temacie manicure hybrydowego, gęsty lakier jest przeszkodą i zalaną skórką. Przy Silcare zalana skórka to tylko kwestia robienia na szybko, kiedy uzupełniałam wieczorem z gorączką złamany paznokieć. 
Po drugie cena! W promocji w salonie w Szczecinie kupić można serię Color it za 4,50 od buteleczki. To grosze. Mało kogo na to nie stać.

Kolory są ładne, krycie normalne - druga warstwa w pełni kryje paznokcie.

Inne produkty marki


Mam efekt syrenki i to nie zachwyca. Znaczy... Jest ładnie, naprawdę ładnie, ale wciąż jest to brokat. Drobny, ale brokat. Oczekiwałam odrobinę innego efektu. Poza tym produkt jakościowo bardzo fajny.

Bazy i Topu używam z Cosmetics Zone, ale z chęcią dokupię też z Silcare, żeby zobaczyć, jak się z nimi pracuje. 

Silcare! Zyskaliście nowego, wiernego klienta. Jestem za-u-ro-czo-na! 


A Ty? Jakie masz zdanie? Zapraszam do komentowania :)

Niemęskoosobowa

O mnie

Blondynka. Zakupoholiczka i miłośniczka pomadek. Kobieta. Z bałaganem w torebce i w głowie. Człowiek. Kochający zwierzęta i ludzi.

3 komentarze:

  1. Do mnie jutro dojdzie zestaw startowy właśnie z silcare. Mam nadzieję, że dobrze zapoczątkują przygodę z hybrydami. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz napisać jaką lampą utwardzasz lakiery Silcare? Słyszałam, że jest problem z utwardzaniem ich lampą LED :/ Zamówiłam zestaw startowy z tymi właśnie lakierami i lampą LED i teraz się obawiam, że nieświadomie popełniłam błąd:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam lampę UV, robiłam duży research w Sieci i zdecydowałam się na UV, żeby nie mieć problemu z utwardzaniem wszystkich kolorów ;)

      Usuń